Sunny (Санні), кур’єрські послуги
м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 82, оф. 405 • з 9.00 до 18.00, вихідні: субота, неділя
BTL (Promotion)+EVENT
Навіщо Вам BTL агентство?
- щоб істотно збільшити і прискорити продаж;
- щоб нестандартно вивести ТМ на ринок;
- щоб переконати споживача;
- щоб залучити споживача тут і зараз.
Які інструменти — btl послуги?
- мерчандайзинг — стимулювання збуту в місцях продажу: викладка товару, розміщення POS-матеріалів, моніторинг торгових точок. Послуги мерчендайзера незамінні для стимулювання продажів;
- семплінг — розповсюдження зразків продукції, просування товару через зразки;
- лифлетинг — розповсюдження рекламних матеріалів у людних місцях, роздача листівок Вінниця і не тільки; Поширення листівок основний вид БТЛ активностей, адже роздача листівок дозволяє охопити велику масу людей з невеликими вкладеннями. Сюди входить і промо в авто на пееркрестках
- Дегустації. Просто незамінні, якщо ви впевнені у своєму продукті, його смакових якостях і готові дати бій конкурентам прям на торговельній площі магазину. Організація дегустацій вимагає копіткої підходу, планування, навчання продукту промоутерів, до технічного забезпечення. Ми маємо колосальний досвід проведення таких заходів і подяки від таких клієнтів як Еко-маркет, Житомирські Ласощі, Торчин...
- консультації в місцях продажів;
- Спонсорство;
- роздача листівок під двірники
- Велореклама
- Direct-mail (доставка листів) — це доставка листів по офісах або ж адресна розсилка, часто дешевше стандартної пошти можлива з доставкою під підпис. директ маркетинг вважається одним з найбільш ефективних напрямків розсилки листів.
- таємничий покупець " або mystery shopper — незамінна послуга для тих, хто хоче реально зрозуміти як проходить обслуговування в його офісі, ресторані або магазині.
- адресна доставка — включає в себе доставку рекламних матеріалів як по поштовим скринькам, так і на дверні ручки. Адресний або ж безадресне розповсюдження газет і листівок дешевий спосіб достукатися до найвіддаленішої цільової аудиторії.
- Event — організація заходів для бізнесу. Евент (івент) агентство, часто займаються організацією весіль і Днів народжень, зрідка заходами для фірм. Ми спеціалізуємося на просуванні виключно бізнесів і в цьому можемо дати фору багатьом. У нашій скарбничці досвіду організація кілька тисячних акцій Мегапокупка, відкриття автосалонів, ювілеї компаній міжнародного рівня, тренінги та конференції.
- подарунок за покупку;
- Консультації в місці продажу — шикарно допомагають підняти продажі прямо в торговельній точці.
- Костюмовані акції
- Поклейка оголошень, афіш — Яке масштабне захід без афіш? А якщо ваш бізнес орієнтований на послуги для домогосподарок або обслуговування квартир, тоді вам точно знадобиться розклеювання оголошень на під’їздах. Щоб принести максимальну користь розклеювач оголошень має зробити це швидко, відповідально і в правильному місці. Заходьте в Санні — ми знаємо як працювати на результат.
- Акції з прапорами, рупористів — ми надаємо не тільки штат промоутерів, навчених і підготовлених, але і друк прапорів, гучномовець, і звичайно ж, якісний контроль.
- Нестандартні акції — хочете чогось незвичайного? Щоб про це говорили? Ми проведемо для вас нестандартні акції, наприклад костюмовані роздачі, обійми або яскравий флеш-моб. А може Вам потрібні презентабельні дівчата моделі для виставки або жива реклама, як сендвіч-мен? У нас знайде все це і навіть більше!
- Промо-одяг і технічне забезпечення — у нас ви знайдете все — від стандартних футболок до індивідуальної корпоративної одягу. Для Вас ми зробимо виготовлення ростових ляльок, запропонуємо промо одяг високої якості. Все у фірмовому стилі і в концепті акції. Ну, а якщо вам потрібно забезпечити технічно промо акції вам підійдуть виставкова намет, промо стійки, промо стіл — все це можна купити або взяти в оренду.
- Дослідження — найчастіше, для того щоб провести анкетування використовують опитувальні компанії або БТЛ агентства. Якщо для вашої компанії важливо знати, що про вас думають споживачі — проведіть соціологічне опитування покупатей. Знати думку споживачів про себе, частку ринку, досліджувати — це основа грамотного маркетингу.
- інші промо-акції;