Балансір, ПП
РОЗВИВАЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС І НЕ ЗАБИВАЙТЕ СОБІ ГОЛОВУ БУХГАЛТЕРІЄЮ!
Порівняно недавно директори і власники компаній почали користуватися замовленими послугами, що полягають в веденні бухгалтерського обліку, бухгалтерський супровід та інше обслуговування у кваліфікованих фірм.
Якщо скористатися замовленням бухгалтерського обслуговування у бухгалтерської компанії ПП «Балансир», то можна вирішити дві проблеми одночасно:
По-перше — значно заощадити витрати по веденню бухгалтерського обліку (послуги таких фірм істотно дешевше, ніж утримання штатних спеціалістів). У результаті звільняється площа офісу, і необхідність в особливому програмному забезпеченні відпадає і т. д.
По-друге, компанії, що пропонують бухгалтерські послуги, пропонують роботу фахівців, які мають відповідну освіту, досвід і практичні навички у сфері податкового і бухгалтерського обліку і звітності.
Так само, складається договір на бухгалтерське обслуговування, в якому чітко прописані фінансові нюанси, з метою повного виключення яких би то не було непорозумінь з оплати послуг або строків виконання замовлення.
Віддалене бухгалтерський супровід не має перерв в роботі, пов’язане сболезнью співробітників, його черговим відпустку або чого гірше звільненням.
Спеціаліст бухгалтерської компанії не має особисту зацікавленість у діяльності компанії-замовника, на відміну від вашого постійного бухгалтера, який може керуватися меркантильними мотивами, часто є
джерелом витоку комерційної інформації.
ЕКОНОМТЕ свій ЧАС і ГРОШІ, користуючись НАШИМИ ПОСЛУГАМИ!
Послуги:
- Кваліфікована та оперативна допомога керівникам, бухгалтерам, менеджерам підприємств і фізичним особам підприємцям у веденні фінансової, податкової, банківської та іншої діяльності;
- Розробка та впровадження схем і заходів для створення нових бізнес-проектів, а також розвитку та підтримки існуючих підприємств;
- Консалтингові проекти;
Обслуговування на аутсорсинг:
- Ведення розрахунково-касових операцій;
- Робота з банком;
- Нарахування заробітної плати;
- Ведення розрахунків з постачальниками і покупцями;
- Складання первинних документів;
- Контроль за дебеторами і кредиторами;
- Ведення обліку майна;